loading...
دلنوشته های تنهایی ...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سایه سفید در تاریخ 1392/04/21 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی لطف داریشکلک
میگم دیگه چت باکسو نمیذاری؟!!!!شکلک
پاسخ : سلام آبجی ...
کسی نمیاد ک بزارم...
منم ک همش نیمبازم...

این نظر توسط zahra Moghaddam در تاریخ 1392/04/21 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

جایت را با دیگری پُر میکنند
احساس… سیری چند؟؟!
آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا!
دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت
دلبستــن شـــان غریـــب است
و رفتــن شان آشنـــا…!
پاسخ : مرسی آبجی زهرا...
تنکس...

این نظر توسط سایه سفید در تاریخ 1392/04/21 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

گوشیتو میگیری دستت و میری تو مخاطبا، با دیدن هر اسم و شماره ای لبخندی رو لبت میشینه، به بعضیاشونم که میرسی زیر لب میگی تو هم بیمعرفت شدی بعضیا رو هم با اخم زود رد میکنی بعدش نوبت پیاماس که مثل آسمونیه که گاهی ابریه و گاهی بارونی... صدای خنده هات بلند میشه با بعضیاشونم بارون چشات دیگه با هیچ بهونه ای بند نمیشه اینم قصه ی آدما با گوشیاشونه...
پاسخ : سلام آبجی سایه...
بازم خیلی قشنگ بودن...
بازم ممنون...
خیلی لطف داری...

این نظر توسط سایه سفید در تاریخ 1392/04/21 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

برکفنم بنویس!موریانه ها زهرمارتان شود بدنی راکه میخوریدپرازحسرت های شیرین بود

این نظر توسط سایه سفید در تاریخ 1392/04/21 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی خوشحالم ک خوشت اومدشکلک

این نظر توسط سایه سفید در تاریخ 1392/04/20 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

دلم یک اتفاق میخواهد !
یک تلفن نا آشنا
با بی میلی تمام جواب دهم و....
صدای تو. . . .

وقتی ک دیگر نبود،من ب بودنش نیازمند شدم...
وقتی ک دیگر رفت،من ب انتظار آمدنش نشستم...
وقتی ک دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد،من اورا دوست داشتم...
وقتی ک او تمام کرد،من شروع کردم...

آنروز ک هم را یافتیم،یافتنمان هنر نبود! هنر این است ک یکدیگر را گم نکنیم...
پاسخ : مرسی آبجی سایه...
خیلی قشنگ بود ب خدا...
دلم رو لرزوند...
خیلی ممنونم ازت...
سپاس..

این نظر توسط الیستی در تاریخ 1392/04/20 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش مرتضی!!!خوبی؟؟؟؟
الیستی هستم!شناختی؟؟؟؟خسته نباشی!!
پاسخ : سلام آبجی...
مگه میشه آبجی خوبمو نشناسم...
مرسی ازت ک اومدی...
ممنون...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دلــنوشــتــه هــایــی ؛ کــه هــر کــسـی نخـــواهــد فــــهمیــد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 523
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 30,343